czwartek, 21 lutego 2013

3/8 kota











18 komentarzy:

  1. Fajne zwierzaczki .
    Sama mam 4 koty .
    + Obserwuje .

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ten biało-czarny ma przecudny biały pyyysio! ;3 jejujejujeju, jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki prześliczne :)
    Ja ostatnio adoptowałam koteczkę z azylu,od początku nie lubiła pozować do zdjęć ale wierzę,że jeszcze wszystko przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam adoptowaną kotkeczkę ;)
      tak samo nie lubi pozować do zdjęć :)

      Usuń
  4. jakie koty :-*
    Zapraszam do siebie
    http://blizejcelu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie! A ten pierwszy taki duży i puszysty! Takie tiutiutiu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże jakie cudowne koty, sama, mam jednego.
    Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne fotografie! :) Kociak też niczego sobie! :D
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo słodkie mają zapachy :)

    kociara jest ze mnie, więc uwielbiam te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaaaaa boskie boskie boskie <3
    Obserwuje http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger:) U mnie na blogu fotolivekate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow masz talent, śliczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mega *_____________*

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia! uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kotki :)
    zapraszam : zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie kochane kociaki *_*
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczniutkie <3 słodko :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń